rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Středa Listopad 7 14:26:18 CET 2001

tak jsem zjistil, ze
editace /etc/init.d/network-scripts/ifcfg-eth0 a
/etc/init.d/network stop
/etc/init.d/network start

ip adresu nezmeni.

Pomuze restart !!!!!!!!!!!

nebo jiz zminovany ifconfig eth0 ipaddr up

Vubec si nejsem jisty co to mam za OS.
Nemohu rici, ze mam cas zkoumat a editovat zakladni skripty.

Mate nekdo stejnou zkusenost ?

Martin Reiser

>proste bez toho ifconfigu jsem to nenahodil.
>
>Dalsi problem, neprojde pres firewall i kdyz shodim pravidla a zustane tam
>jen ip forward.
>
>mailserver, ktery je na stejnem segmentu, jako zminovany, si vesele pinga
>skrz firewall.
>
>nemuze to byt problem v sitovce realtek 8139 - 100 Mbit ?
>ale mailserver i firewall s 10 MBitovou 8129 vidi.
>zkusim to vymenit.
>
>Martin Reiser

>>> ONBOOT=yes