X11 + cestina

Bareš Václav vaclav.bares na vera-chlumec.cz
Středa Listopad 7 13:47:59 CET 2001

Dobry den,
Nevim jak nastavit ceskou klavesnici v Xkach na RH 7.2. Muzete mi poradit?
Pod 4Js front-endem mi nesla numerika. Definoval jsem klavesy (podle manualu
4Js) v souboru Xmodmap stylem "keycode 63 = KP_Multiply, keycode 79 = KP_7"
atd. a funguji. Toto ovsem nefunguje pokud neni v souboru XF86config
odkomentovano Xkb = disabled. Sly by takto definovat i ceske klavesy? misto
2 ě, misto 3 š atd. I kdyz mam pomoci Xkb prepnutou klavesnici na cestinu,
pod 4Js lze psat pouze pismena s carkou ,nikoliv s hackem. V ostanich
programech (Gedit,staroffice6) lze psat cesky bez problemu.

Diky za kazdou radu.

Bares V.

Dekuji moc

Bares V