Modules trident & snd-trident (trosku dlhsie)

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Listopad 7 18:42:44 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001 11:40:43 +0000 (UTC), Antala Mario <Mario.Antala na swh.sk> wrote:
>   Ja toto akorat potvrzuji, mam tu samou zvukovu a jede to bez sebemensich
> problemu ...
>
> trident                27152   0 (autoclean)
> ac97_codec              9504   0 (autoclean) [trident]
> soundcore               4208   3 (autoclean) [trident]
>
> -- no hej, ale MDK alebo RH? RH je OK. MDK nie :-(

A co je tam za jadro? Prece na to, aby Vam chodilo /dev/audio, by
nemela mit distribuce vliv.

Mimochodem, Vas zpusob oznacovani (resp. neoznacovani) toho, na co
odpovidate, je hodne otravny. Zmente si nastaveni sveho
postovniho/newsoveho klienta tak, aby pred citovany text daval
standardni zobaky.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org