Vyvoj jadra vs. drivery [Was:Re: BugZilla jako zachrana vyvoje?]

Středa Listopad 7 15:07:24 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Mozna ze nase obecne rozbroje prameni i z nepochopeni pohledu na vyvoj
> softwarovych komponent. Pokud jsem mimo misu, mohl by mi nekdo muj
> pohled (a znalosti) opravit, aby k 'valkam' opet nedoslo? V tuto chvili
> tu relaci (a po zkusenostech s jadry 1.1. - 2.4) driver vs. pocet rad
> jadra opravdu nejsem schopen nalezt - presto mam dojem, ze se tu s timto
> operuje jako s faktem/pojmem, ktery je obecne (se povazuje) platny.

Uz jsem to sem psal nejmene 2x.

V soucasne dobe plati pravidlo, ze maintainer driveru protlaci do rady
2.4.x update jen v pripade, ze update bude zaroven i pro 2.2.x, coz
znamena udrzbu ovladace pro 2 production rady, coz je dost neprijemne,
protoze rada 2.4.x je o dost jina, nez 2.2.x a principy jsou jine.
Vyvojarum se to silne nelibi a nejvic asi prskaji lide kolem USB
(pochopitelne).

> 	Osobne se mi zdaji nektere trosku divne, ale chyba muze byt na me
> strane - konkretne napr. 2.4.0 mam za to, ze vyslo na konci 2000 a ne
> 5.1.2001, ale jsou to detaily, na kterych nechci bazirovat, nerad bych
> vsak, aby se toho nekdo dogmaticky chytl...

http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/0101.0/0776.html

Datum je spravne (pokud bereme nas cas). FTP pracuje s GMT (resp. UTC).

> Myslim, ze v l-k;-), zahlid jsem take neco podobneho, hlavni snad bude,
> ze obvykla 'Linusova' prace uz nebude jen Linusova, ale to si povime az
> skutecne 2.5.0 spatri svetlo sveta a budou dalsi release.

System bude vicemene stejny, akorat Alan chce prehodit radu 2.4.x na
nekoho jineho, aby si uvolnil prostor pro vyvoj (ktery ho asi laka vice,
nez nekonecne hackovani a ladeni). Nicmene vzdat se toho take uplne nechce
(to jsem mel na mysli).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz