Vyvoj jadra vs. drivery [Was:Re: BugZilla jako zachrana vyvoje?]

Středa Listopad 7 16:52:16 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
> Uz jsem to sem psal nejmene 2x.

	Beru si k srdci a budu pozornejsi cist, slibuji.

> V soucasne dobe plati pravidlo, ze maintainer driveru protlaci do rady
> 2.4.x update jen v pripade, ze update bude zaroven i pro 2.2.x, coz
> znamena udrzbu ovladace pro 2 production rady, coz je dost neprijemne,
> protoze rada 2.4.x je o dost jina, nez 2.2.x a principy jsou jine.
> Vyvojarum se to silne nelibi a nejvic asi prskaji lide kolem USB
> (pochopitelne).

	Tomuto rozumim, ale proc by se tedy v pripade vytvoreni 3 rad jader
mely u vsech plnit predpoklady a) a b), ktere jsem popsal => proc by se
mely udrzovat 3 verze komponent? To je otazku na kterou se snazim najit
odpoved, bohuzel nejak nenalezam - vyvojova oproti
stabilizacni/produkcni muze byt jina proti tomu nic, ale porad mi to
vychazi, ze mame stejne jako pri soucasnem modelu pouze 2 verze => nejak
si nejsem schopen obhajit zakladni tezi: pocet rad = pocet verzi
komponent a vyssi rezii pri vyvoji (kterou nikdo nechce).

	Pomuze mi nekdo, vzhledem k tomu, ze 3 rady navrhl Pavel Kankovsky, ma
k tomu vyjadreni?