BG: jak docasne 10Mbit s ENW 9501+

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Středa Listopad 7 22:52:08 CET 2001

On 07-Nov-2001 radek.karaffa na ct.cz wrote:
> 100 ?

Jestli to jde nastavit na karte (via ms dos program ?), tak vypnout
autonegotiation a nastavit kartu natvrdo na full duplex 100, protejsi konec
(pokud je to nejaky rozumny switch) taktez.

Jestli ne, zkusil bych se podivat na parametry modulu do jadra - mozna to
nejak podporuje. Ja osobne nevim, co to je za sitovku a jakej modul pouziva.

find /usr/src/linux/drivers/net -type f -exec grep -i planet {} \;

mi vratilo akorat:

/usr/src/linux/drivers/net/eepro100.c:"apparently designed on a different
planet"

Ale pro zajimavost jsem se na tu eepro100 podival, a zrovna tahle karta ma ve
zdrojaku nasledujici komentar:

/* 'options' is used to pass a transceiver override or full-duplex flag
   e.g. "options=16" for FD, "options=32" for 100mbps-only. */

takze pokud se te karte neda vnutit nastaveni "natvrdo", zkuste najit
patricny zdrojak, treba tam na to nejaka ta option bude.

---
Zdenek Havelka
madloki na mail.cz