Pristup ke konferenci pomoci News

Jakub Mrázek Mrazek na vsps-su.cz
Čtvrtek Listopad 8 08:44:21 CET 2001

Dobry den, mam jednu takovou drobnost. Jsem do konfery prihlasen z mailu, ale jen proto, ze mi to nejde pres news :-( Zkousim Netscape News i IE News, ale zrovna tenhle server (podle FAQ cz.comp.linux) mi tam nejde nastavit, mrska. Jen se mi nejak nezda, ze servery, ktere pouzivam maji jmeno _koncici_ .cz (napr. www.novell.cz nebo news.microsoft.cz), kdezto tento ma _zacinat_ cz. Neni jmeno toho serveru jine-podobne? Pak me jeste napada, jestli se k nemu nemusim pripojovat pomoci SSL, na jakem portu (119 ?), ci jestli tam dokonce neni prihlasovaci ucet. Bohuzel se mi tyto informace nepodarily nikde najit.
Prosim o radu...
Predem diky.
S pozdravem
Jakub Mrazek