Pristup ke konferenci pomoci News

Jirka K. krata na webzin.cz
Čtvrtek Listopad 8 08:51:28 CET 2001

> Dobry den, mam jednu takovou drobnost. Jsem do konfery prihlasen z mailu,
ale jen proto, ze mi to nejde pres news :-( Zkousim Netscape News i IE News,
ale
>zrovna tenhle server (podle FAQ cz.comp.linux) mi tam nejde nastavit,
mrska. Jen se mi nejak nezda, ze servery, ktere pouzivam maji jmeno
_koncici_ .cz (napr.
>www.novell.cz nebo news.microsoft.cz), kdezto tento ma _zacinat_ cz. Neni
jmeno toho serveru jine-podobne? Pak me jeste napada, jestli se k nemu
nemusim >pripojovat pomoci SSL, na jakem portu (119 ?), ci jestli tam
dokonce neni prihlasovaci ucet. Bohuzel se mi tyto informace nepodarily
nikde najit.

Pouzijte news serveru csnews.vslib.cz, kde si zvolte diskusni skupinu
cz.comp.linux

S pozdravem JK