OT: Mozilla mrsi cestinu pri odesilani formularu metodou post

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Listopad 8 09:49:07 CET 2001

Zdravim,

tenhle prispevek je tu asi OT, ale na druhou stranu se tyka predevsim
Mozilly (0.9.4.) a ta sem snad taky patri...

Mam php skript, ktery obsahuje formular a pro zpracovani vysledku vola sam
sebe, v pripade chybne vyplnenych udaju zobrazi opet formular pro opravu.
Pokud pouziju pro odeslani vysledku metodu post, tak opetovne zobrazeny
formular, ma zprasenou cestinu. Pokud misto post pouziju get, je vse v
poradku.
Posilam malinky skriptik, na kterem se to da vyzkouset.
Skript zobrazi formular s jednim polem a buttonem. Pokud stisknu button,
mela by se zobrazit stranka s ceskym textem, ale zobrazi se "rozsypany caj".
Pritom vysledna stranka je v poradku. Kdyz ji ulozim do souboru a potom
tento soubor zobrazim , je v cestina poradku.
Zkousel jsem to v MSIE, tam je to v pohode. Tenhle problem se deje v
Mozille. Je to bug v Mozille, nebo MSIE, koriguje neco, co nema (nejaka
super featura od Microsoftu), takze se to tam nepozna?

Netusite, kde je problem?

Diky Zdenek Bohm

P.S. Tenhle prispevek jsem poslal nejdriv do ceske konference o php, ale
nikdo nereagoval.

--------------- smazat.php -----------------

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">
<head>
 <META http-equiv="Content-Type" content="text/html" charset="iso-8859-2">
</head>
<?
if ($pole=="xxx") {
 echo"ěčřýáíéů\n";
}
else { ?>
 ěčřýáíéů
 <form name="form" action="smazat.php" method="POST">
  <input type=text name=pole maxlength=10 size=10 value="xxx">
  <input type=submit value="Submit">
 </form>
<?}
?>