OT: Mozilla mrsi cestinu pri odesilani formularu metodou post

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Listopad 8 10:39:33 CET 2001

Zdeněk Böhm wrote:

> Zdravim,
>
> tenhle prispevek je tu asi OT, ale na druhou stranu se tyka predevsim
> Mozilly (0.9.4.) a ta sem snad taky patri...
>
> Mam php skript, ktery obsahuje formular a pro zpracovani vysledku vola sam
> sebe, v pripade chybne vyplnenych udaju zobrazi opet formular pro opravu.
> Pokud pouziju pro odeslani vysledku metodu post, tak opetovne zobrazeny
> formular, ma zprasenou cestinu. Pokud misto post pouziju get, je vse v
> poradku.
> Posilam malinky skriptik, na kterem se to da vyzkouset.
> [...]

Nedavno jsem si s tim hral pri zprovoznovani Tomactu.
Mam vyzkouseno, ze Mozilla (a asi i ostatni prohlizece,
zkousel jsem IE na Win2000) odesilaji POST data kodovane
stejne, jako byla ta stranka, z niz jsou odesilany.
Vyzkousel jsem iso-8859-2, windows-1250, utf-8.
ALE (!!!) ve vsech pripadech v odpovedi uvedou pouze:

data=%EC%B9%E8%F8%BE%FD%E1%ED%E9

Pricemz spravne by bylo, aby za ..-urlencoded nasledovalo
    ; charset=kodovani

Takhle je to spatne a musite odhadnout, jake kodovani to je
a z nej si to sam prekodovat. S vysokou pravdepodobnosti
to bude stejne kodovani, jako stranka, kterou jste odesilal
predtim.

Jenze se do toho muze primichat vas www server, ktery casto
sam kodovani meni (mod_czech, mod_csacek), takze problem bych
spis hledal na serveru.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz