TravelMate 212TX

Petr Ferschmann fers na pinknet.cz
Středa Listopad 7 21:10:48 CET 2001

Dobry den

Mam ten samy notebook, ale mam problemy s APM. Kdyz dam system do sleep modu
(napr. zavru kryt) tak se system kousne. Proto jsem presel na ACPI (abych
vypnul sleep mode pri zavreni). Zde mi zase nefunguje vypnut pocitace (jen ho
to resetne).  Ono to prepina do rezimu S5, ale pocitac vypne S4. Sleep mode
nechodi stale.

Podarilo se Vam rozchodit XV (X Video Extension)? Me to obraz rozdeli na dve
pulky, ktere se prekryvaji a obraz je nekoukatelny. Bez XV to zase nestiha
zobrazovat :-(

Nepodarilo se vam rozbehat dalsi dve tlacitka mysi?

	Diky

--
                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers na pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]