Modules trident & snd-trident (trosku dlhsie)

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Listopad 7 12:27:51 CET 2001

adelton na fi.muni.cz (Honza Pazdziora) writes:

> Mam Acer TravelMate 212TXV s tou samou zvukovkou. Mam jadro 2.4.14
> a CONFIG_SOUND=y a CONFIG_SOUND_TRIDENT=y, tedy podporu zvuku primo
> v jadre. Mam RH 7.1 zupgradovany na 7.2. Po bootu se mi akorat
> nacita nejake divne .aumixrc, ale kdyz spustim rucne aumix a vytahnu
> hlasitost nahoru, tak zvukovka hraje bez problemu.
>
> Laboroval jsem v minulosti s jinymi moduly, ale vanilla jadro jede bez
> zavahani.
>
> Cili jako prvni vec, pokud zvukovka nehraje, doporucuji zkontrolovat,
> jestli mate dobre nastavenou hlasitost (mne to trvalo dost dlouho, nez
> [...]

  Já toto akorát potvrzuji, mám tu samou zvukovu a jede to bez sebemenších
problémů ...

trident                27152   0 (autoclean)
ac97_codec              9504   0 (autoclean) [trident]
soundcore               4208   3 (autoclean) [trident]

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach