OT: Mozilla mrsi cestinu pri odesilani formularu metodou post

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Listopad 8 14:11:16 CET 2001

Zdeněk Böhm wrote:

> Zdravim,
>
> tenhle prispevek je tu asi OT, ale na druhou stranu se tyka predevsim
> Mozilly (0.9.4.) a ta sem snad taky patri...
ano i ne

> Posilam malinky skriptik, na kterem se to da vyzkouset.
> Skript zobrazi formular s jednim polem a buttonem. Pokud stisknu button,
> mela by se zobrazit stranka s ceskym textem, ale zobrazi se "rozsypany
> caj". Pritom vysledna stranka je v poradku. Kdyz ji ulozim do souboru a
> potom tento soubor zobrazim , je v cestina poradku.
no nevím ale kde že se ten script pokusí zobrazit to co přes POST dostal ???
pokud jsem to upravil tak aby v případě že $pole != "xxx" zobrazil $pole
tak to česky v pohodě chodí (mozilla 0.9.5 ale v té verzy není problém)??
Toto je standartní operace a nevzpomínám si že bych s tím kdy měl problém.

> P.S. Tenhle prispevek jsem poslal nejdriv do ceske konference o php, ale
> nikdo nereagoval.
Tam poslouchám a takový příspěvek ve folderu nemám :O(( opravdu to bylo
cz.comp.lang.php ????

Stefan