OT: Mozilla mrsi cestinu pri odesilani formularu metodou post

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Listopad 8 13:14:29 CET 2001

> no nevím ale kde že se ten script pokusí zobrazit to co přes POST dostal
???

Ten maly skriptik, co jsem poslal je jen testik, ktery jsem delal, kdyz mi
nechodil realny skript, abych vyzkousel, jestli je chyba v principu, nebo v
tom realnem skriptu.
Tenhle skutecne nezobrazi nic, co dostal pres post, ale dulezite je, ze pote
co odesle sam do sebe neco postem, tak jakykoliv cesky text, ktery se v
takto vygenerovane strance nachazi, je zpraseny.
Tady konkretne je to echo"ěčřýáíéů\n";
Pokud v tomto skriptiku zmenim method="post" na method="get", tak se ten
text "ěčřýáíéů" zobrazi dobre.

> pokud jsem to upravil tak aby v případě že $pole != "xxx" zobrazil $pole
> tak to česky v pohodě chodí (mozilla 0.9.5 ale v té verzy není problém)??
> Toto je standartní operace a nevzpomínám si že bych s tím kdy měl problém.

Tak to uz jste druhy clovek, ktery tvrdi, ze mu to jde bez problemu. Marne
premyslim, co je u me nejak nestandardni. Snad jen to, ze jsem nedavno stahl
z www.mozilla.cz pocesteni a aplikoval ho. A nikde se to neprojevilo (nejsem
sam, sel tu o tom od nekoho jineho pred casem prispevek).
Ze by to melo vliv? Muzu jeste zkusit nainstalovat zpatky starou Mozillu.

> Tam poslouchám a takový příspěvek ve folderu nemám :O(( opravdu to bylo
> cz.comp.lang.php ????

php na pandora.cz

S pozdravem Zdenek Bohm