nVidia + X + OpenGL

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Čtvrtek Listopad 8 13:13:28 CET 2001

zdravim

Len tak si typnem, nemate skompilovane agpgart v jadre ? Nvidiacke
ovladace pouzivaju vlastne agpgart ktore je ( vraj ) lepsie a agpgart
v jadre mozes sposobovat problemy.

a ten druhy problem by asi z jadrom nemal mat nic
spolocne si myslim, alebo zeby locales mali nejaky support
v jadre ? neviem

--
mm