nVidia + X + OpenGL

Michal Cihar cihar na email.cz
Čtvrtek Listopad 8 14:32:42 CET 2001

Zdravim

> Len tak si typnem, nemate skompilovane agpgart v jadre ? Nvidiacke
> ovladace pouzivaju vlastne agpgart ktore je ( vraj ) lepsie a agpgart
> v jadre mozes sposobovat problemy.

no nevim co je lepsi, v nejake starsi verzi (125?) mi nvagp vubech
nefungovalo a tak jsem zacal pouzivat agpgart a zadne problemy nemam ani s
1541

A zkompiloval/nainstaloval jste NVidia-1.0-1541-kernel i
NVidia-1.0-1541-GLX ? Pokud mate zkompilovano/nainstalovano jenom
NVidia-1.0-1541-kernel tak to asi nebude chodit, protoze ruzne verze spolu
nekomunikuji (taky se mi to jednou povedlo, ale presnou chybovou hlasku uz
si nepamatuju)

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar na email.cz