rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Listopad 8 12:59:12 CET 2001

"Pavel Janík" <Pavel na Janik.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:m3n11xilon.fsf na SnowWhite.SuSE.cz...

> Prokázal jste pouze to, že nečtete dokumentaci.

V zasade mas pravdu, faktom ale je, ze ak sa to dostalo do release
notes na CD-cko, mohlo sa to dostat aj niekde na instalacnu obrazovku,
pokial bol detekovany Athlon. Ruku na srdce, kto uz cita release notes...

Navyse instalator je sice lokalizovany, ale dokumentacia vratane
release notes pokial viem nie a nie je prilis realne ocakavat, ze by
kompletna dokumentacia prelozena bola - na to u nas zdroje urcite
nie su. Cim viac menej zbehlych pouzivatelov si bude Linux instalovat,
tym viac podobnych pripadov sa vyskytne.

Instalator 7.2 som nevidel, ale mozno by nebolo marne urobit system
umoznujuci selektivne pouzivatelovi ponuknut release notes podla
features, ktore boli detekovane. Proste nieco ako "mas Athlon -
toto o nom mame, mas USB - precitaj si toto". V podstate by
stacilo priradit takymto castiam klucove slova a grepnut si ich
v textovych suboroch v nejakom adresari - tym by sa umoznilo
podobne veci dodat aj na poslednu chvilu bez nutnosti zasahovat
kvoli tomu do instalatora.

> Nechápu, co online komunitu obecně vede k takovým unáhleným
> závěrům.

Ludia su uz taki - a je jedno, ci ide o Linux alebo cokolvek ine,
dokonca to vobec nemusi byt software. Aj mne sa to nedavno podarilo -
isteze by som bol radsej, keby som vtedy radsej naratal do desat,
ale nie kazdy ma nervy z ocele.

Zdravi
--
                                                Stano