rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Čtvrtek Listopad 8 15:04:48 CET 2001

On Thu, 8 Nov 2001, Stanislav Meduna wrote:

> [...]
> news:m3n11xilon.fsf na SnowWhite.SuSE.cz...

> V zasade mas pravdu, faktom ale je, ze ak sa to dostalo do release
> notes na CD-cko, mohlo sa to dostat aj niekde na instalacnu obrazovku,
> pokial bol detekovany Athlon. Ruku na srdce, kto uz cita release notes...
>
> Navyse instalator je sice lokalizovany, ale dokumentacia vratane
> release notes pokial viem nie a nie je prilis realne ocakavat, ze by
> kompletna dokumentacia prelozena bola - na to u nas zdroje urcite
> nie su. Cim viac menej zbehlych pouzivatelov si bude Linux instalovat,
> tym viac podobnych pripadov sa vyskytne.

Problem je v tom, ze na vetsine Athlonovych systemu to funguje. Komu to
nefunguje, ten ma stejne problemy se stabilitou a mel by si upgradovat
BIOS a nebo omlatit zakladni desku vyrobci o hlavu.

Take je obvykle, ze kdyz neco nefunguje, dotycny by si mel precist
dostupnou dokumentaci a RELEASE_NOTES ji urcite je.

Pokud to nekdo neudela, je hlupak sam a nema valny smysl to svadet na
distribuci.

Strasit 95% uzivatelu tunou hlasek, ktera je zpusobena vadami HW, je dost
neobvykle (to by se tam muselo nadavat i na chipy Realtek, nektere
povedene modely 3Com karet, Intelovske karty take, Adaptec SCSI radice
atd...).

> Instalator 7.2 som nevidel, ale mozno by nebolo marne urobit system
> umoznujuci selektivne pouzivatelovi ponuknut release notes podla
> features, ktore boli detekovane. Proste nieco ako "mas Athlon -
> toto o nom mame, mas USB - precitaj si toto". V podstate by
> stacilo priradit takymto castiam klucove slova a grepnut si ich
> v textovych suboroch v nejakom adresari - tym by sa umoznilo
> podobne veci dodat aj na poslednu chvilu bez nutnosti zasahovat
> kvoli tomu do instalatora.

Tohle je presne to, co spoustu uzivatelu nezajima a proto take nectou
RELEASE_NOTES. Zajimave by to mozna bylo, ale ruku na srdce - kdo by to
cetl, kdyz o to nema zajem?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz