rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Listopad 8 15:46:42 CET 2001

NO, ja mam v pececkach nejake AOPEN AX63 (vyrabely se 1999) a tam bez
nejnovejsiho BIOSu
mate smulu i u WIN2000, XP bude to same.

Proste je otazka, co kdo povazuje za standardni stroj.

Martin Reiser