rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Listopad 9 00:16:35 CET 2001

Jakub Moc wrote:

> Prosimte, ale opravdu nevim, proc bych mel studovat dokumentaci, abych
> nainstaloval distribuci na STANDARDNI HW, ktery je tady vice nez rok.
> Drtiva vetsina MB pro Duron/Athlon je na VIA chipsetech, ty MB a procesory
> tady jsou opravdu HODNE dlouho.
člověk by měl studovat dokumentaci alespoň ve chvíli kdy něco nefunguje

> A jestlize se hovori o tom, ze by instalace mela byt pokud mozno user
> friendly, tak mi tedy sdelte, co si muzu myslet o tom, kdyz si nainstaluju
> RH 7.2, restartuju a NIC! :-( Umite si predstavit, jaky by byl asi tak
> ohlas, kdyby MS vypustil nove Windows, ktery by standardnim zpusobem
> nebylo mozne nainstalovat, aby byly funkcni?
zažil sem mnoho případů kdy vyndovs nešli nainstalovat ani nestandartním
způsobem a nam mnoha např. notebbocích se vlasně zprovoznit ani nedají.

> A jestli je to skutecne v release notes, tak tim to je pro me horsi, to
> snad ten release mohl jeste tyden dva pockat, nez se to podari opravit,
> ne? :-( To snad je spis spatny vtip, ne? Nebo si myslite, ze je vhodne tak
> zavaznou chybu distribuce resit tim, ze na ni upozornim v release notes,
> ktere 90 procent lidi vubec necte? :-O
závisí to na počtu případů kdy to vyvolá chybu pokud je to jen někdy tak
jak to chcete řešit ???

> Zaverem: nevim, proc bych se mel omlouvat firme RedHat za to, ze
> vypustila, kdyz to mam hodne drsne rict, zmetek. A me je skutecne jedno,
> ze nevim, co obnasi testovani distribuce, proboha snad nechci tak moc,
> pokud pozaduji, aby po bezproblemove instalaci bylo mozno ten system
> alespon nabootovat.
kolik na vašem zájmu RedHat vydělal ?? co jste té firmě přinesl ?? nic ??
no vidíte tak se snaží uživit tím že se prosadí jako nejmodernější
distribuce. Občas někoho ztratí jako vás ,ale pokud by jste byl platící
zákazník ozval se na jejich podporu určitě by vám poradili a byl by z vás
spokojený zákazník

Stefan