BG: jak docasne 10Mbit s ENW 9501+

Čtvrtek Listopad 8 16:45:21 CET 2001

On Thu, Nov 08, 2001 at 04:21:23PM +0100, David Rohleder wrote:

> a co tedy rika
> mii-tool -v
> ?
>
> Jinak ja mam tu samou kartu, akorat je osazena cipem intel (ale to je
> prejmenovany digital, po tom co compaq prodal cast intelu), a na
> 10Mbit hubu jede naprosto v pohode.

Existuje podobny nastroj pre 3com karty? (Myslim pod linuxom), pretoze
tento mii-tool mi o nich nevie nic povedat.

# mii-tool
SIOCGMIIPHY on 'eth0' failed: Operation not supported
no MII interfaces found

Alebo mam problem niekde inde?
Jadro 2.4.9

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...