BG: jak docasne 10Mbit s ENW 9501+

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 8 17:09:36 CET 2001

cavojsky na soria-grey.sk (Marian Cavojsky) writes:

> Existuje podobny nastroj pre 3com karty? (Myslim pod linuxom), pretoze
> tento mii-tool mi o nich nevie nic povedat.
>
> # mii-tool
> SIOCGMIIPHY on 'eth0' failed: Operation not supported
> no MII interfaces found
>
> Alebo mam problem niekde inde?
> Jadro 2.4.9

No, ja bych rekl, ze MII je soucasti vsech novejsich karet a ovladace
by to mely podporovat.

Urcite to funguje s kartami 3c905C - zrovna jsem to prave na nich
zkousel a snad i s celou radou 905).

Starsi karty mohou mit sve vlastni programy pro diagnostiku, nejlepe
je podivat se na stranky Donalda Beckera nebo 3com.

Brno, Czech Republic