proftpd 1.24 a mod_sql (delsi diky konf vypisum)

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Listopad 8 17:38:19 CET 2001

Dne čt 8. listopad 2001 17:30 Mira Tempír napsal(a):

> To pochybuju, ale tak do hloubky proftpd neznam.

> tohle by melo bohate stacit:
>
> <Global>
> RequireValidshell       off
> SQLAuthTypes            Backend
> SQLConnectInfo        databaze na stroj:3306 user heslo
>
> SQLMinID                999
> SQLDefaultUID           1000
> SQLDefaultGID           1000
>
> SQLGroupTable           proftpdgrp
> SQLUserTable            proftpdusr
>
> SQLUsernameField        username
> SQLPasswordField        password
> SQLHomedirField         homedir
> SQLLoginCountField      count
> [...]

diky, vyzkousim, ale jestli jste se dival do toho vypisu,
co jsem posilal, tak tak proftpd padlo na signal 11, tj.
SIGSEGV - to me desi. A nedela to je posledni 1.2.4, ale i
1.2.2, ktera spolehlive na jinem stroji funguje, i kdyz tam
ma plaintext soubor s uzivateli. SQL auth jsem zkousel az
ted na nove masine, kde nechci mit ani jednoho uzivatele ...

					Z.P.