proftpd 1.24 a mod_sql (delsi diky konf vypisum)

Mira Tempír mira na cekit.cz
Čtvrtek Listopad 8 18:47:20 CET 2001

| diky, vyzkousim, ale jestli jste se dival do toho vypisu,
| co jsem posilal, tak tak proftpd padlo na signal 11, tj.
| SIGSEGV - to me desi. A nedela to je posledni 1.2.4, ale i
| 1.2.2, ktera spolehlive na jinem stroji funguje, i kdyz tam
| ma plaintext soubor s uzivateli. SQL auth jsem zkousel az
| ted na nove masine, kde nechci mit ani jednoho uzivatele ...

No vsiml jsem si. Zkuste to strace-ovat. Vypada to, ze to zuchne
jakmile nenajde v db toho uzivatele, pod kterym ma server bezet.

Ja pouzivam proftpd s sql autentizaci na 4 masinach
a s timto problemy nikdy nebyly. Kdyz tak patram pameti, vzpominam
si jen na to, ze se kdysi pred cca pul rokem menila dost vyrazne
konfigurace, jinak to bezi jak jsem to nainstaloval (s vyjimkou
bezp. problemu s proftpd jako takovym ale to jine povidani).

--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic