rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 8 22:10:17 CET 2001

On Thu, Nov 08, 2001 at 11:36:43AM +0100, David Toman wrote:

> Zajimalo by mne, zda existuje alternativa k VNC. Pouzivam VNC ke
> vzdalene sprave firemnich NT, samozrejmne VNC via SSH. A take nejsem
> spokojen s rychlosti a zpusobem prekreslovani. Ale pripisuji to NT.

To jsou hrube pomluvy :-) Jasne ze pres modem to neni jako X-ka, ale
pokud nastavite nizky pocet barev a rozumne parametry prekreslovani
(a pres modem se to da konec koncu protlacit pres LBX a dalsi Linux),
je to plne pouzitelne.

Pekny den
--
Vaclav Stepan