rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Pátek Listopad 9 07:37:10 CET 2001

> Zajimalo by mne, zda existuje alternativa k VNC. Pouzivam VNC ke
> vzdalene sprave firemnich NT, samozrejmne VNC via SSH. A take nejsem
> spokojen s rychlosti a zpusobem prekreslovani. Ale pripisuji to NT.
> Pouzivate tedy nekdo jiny prostredek pro vzdalenou spravu NT s klientem
> na Linuxu (nebo UNIXu obecne)?
>
> Nechci tim vyvolavat zadnou flame.......

u nas pouzivame terminal services (uznavam ze to je dalsi investice, ale nam
se
zatim vyplatila) a u sebe mam rdesktop (najdete na freshmeatu). rychlost od
VNC
je opravdu znatelna.

Tomas Dudasko
---