Nova instalace RH7.2 = same problemy

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 8 19:19:05 CET 2001

 Jsem rad ze je tu tolik ochotnych lidi sarkasticky mi poradit na co jsem
se neptal. (Otaznicky byly u kolika vet?) Vetsinu odpovedi typu
--nodeps si zodpovim po letech pouzivani linuxu sam. Je to ovsem zcela
nepouzitelne pro cloveka ktery netusi o linuxu temer nic. Instalace RH 7.0
napriklad problemem linear netrpela a bez problemu nabootovala i po
instalaci aniz bych musel pouzivat bootvaci disketu, CD nebo ja nevim co,
editovat lilo.conf a pustit lilo aby se to atd..., ze.

 Za ostatni odpovedi dekuji. Nicmene mate pravdu, mohl jsem si je precist
jinde, priste se radeji zeptam na neco na co mi nikdo nebude umet
odpovedet. (Nepostuji do konfery poprve.) To je totiz ucel konferenci.

 Dotazem jsem spis mel na mysli, zda nekdo netusi jesli primo pod RedHatem
jako firmou existuje nejake oddeleni, kde by sedel jeden puprdlik a ten
zkusil tu distribuci s cestinou nainstalovat, zjistit ze to chodi a taky
zkusil neco vytisknout? A nemyslim tim Milana a jeho tym dobrovolniku.
(BTW: I me jmeno najdete pod jednim z prekladu linuxoveho programu, ktery
je soucasti RedHatu 7.2)
 Snazil jsem se popsat sve pocity jako cloveka, ktery instaloval uz 3
generace RedHatu a je nespokojen s tim ze cestina je stale zakrsly
distribucni jazyk. Za to se mi dostalo odpovedni nakopnuti rovne
chudaka novacka, ktery by jiste byl takovou odpovedi "potesen".

 Zkusil to nekdo ze skutecne instalace pokud se zvoli cesky i instalator
(hned prvni obrazovka instalace) a pokud se zvoli anglicky a prida se
cestina jako dalsi podporovany jazyk ze to je stejne? Jen co muzu videt
tak je rozdil v tom ze v prvnim pripade je cesky i konzole a hlasky z
vetsiny softu pri bootovani, ve druhem pripade je vse anglicky.. ale jinak
to je uplne oddelene, ze?

Adam Pribyl