Sedovy skript

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 8 21:44:41 CET 2001

to nejde, sed je program ktery vezme radek, upravi, vezme dalsi radek,
upravi
a dava je zase jako radek, radek.
potrebujete pouzit neco jineho, treba AWK
   Zdravi
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Matej Cepl" <ceplma00 na yahoo.com>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, November 08, 2001 8:56 PM
Subject: Sedovy skript

Dobrý den,

snažím si vytovřit skriptík na čištění výstupu z lynx -dump pro
účely mailování (zkoušel jsem předtím i vilistextum, ale
nevyhovuje mi a nedá se přizpůsobit). Udělal jsem si vložený
skriptík, ale nějak se mi nepovedlo dosáhnout toho, aby se
troj-(a více-)násobné konce řádku stáhly na \n\n.

Přikládám i zkušební soubor a (nesprávný výstup).

Pomůžete mi někdo?

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Courage is resistance of fear, mastery of fear, not absence of
fear.