dial-up chodi, ale sluzby nefunguji

Bolina Michal xbolm05 na vse.cz
Čtvrtek Listopad 8 23:52:27 CET 2001

dobry den
stala se mi zvlastni vec, a to sice - pripojuji se k
internetu pomoci modemu a vsechno slapalo jak melo. az do
vcerejska, kdy se sice pripojim, modem reaguje, monitorovaci
utilitka GKrellM ukazuje funkcnost ppp0 v zaveru taky nejaky
data zkrz prochazeji (ve /var/log/messages to pise to same
jako kdyz to fungovalo, jen tech bitu projde velmi malo),
ale jinak neunguji webove prohlizece a ani ping nefunguje
(pise unknown host ...) jako bych pripojen nebyl.

pro pripojeni pouzivam kppp a pred "znehodnocenim" se mi
nekolikrat zamrzl
RH 7.1
modemem ani poskytovatelem to nebude, na notebook s win. se
pripojuji stale

ve /var/log/messages jsem nasel se opakujici vyjimku v
souvislosti s pppd vybocujici z jinak stejnych zaznamu a
predchazejici problemum se zamrzanim kppp:
5*nasledujici:
kppp(pam_unix):auth could not identify password for [root]
2*toto:
pppd:By default the remote system is required to autheticate
itself (because this system has a default route to internet)
but I couldn´t find any suitable secret (password) for it to
use to do so.(None of available password would let it use an
IP address.)

pppd byl zmaten a neco se pokazilo (protoze pote jsou v logu
hlasky jakoby v poradku,stejne jako kdyz to fungovalo)
nyni jsem zmaten ja a nevim si rady

dekuji za kazdou radu
M.