dial-up chodi, ale sluzby nefunguji

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pátek Listopad 9 06:02:43 CET 2001

Dobry den,

> stala se mi zvlastni vec, a to sice - pripojuji se k
> internetu pomoci modemu a vsechno slapalo jak melo. az do
> vcerejska, kdy se sice pripojim, modem reaguje, monitorovaci
> utilitka GKrellM ukazuje funkcnost ppp0 v zaveru taky nejaky
> data zkrz prochazeji (ve /var/log/messages to pise to same
> jako kdyz to fungovalo, jen tech bitu projde velmi malo),
> ale jinak neunguji webove prohlizece a ani ping nefunguje
> (pise unknown host ...) jako bych pripojen nebyl.

A mate spravne nastaveny /etc/resolv.conf? Pripadne
/etc.hosts.conf? Co tu urobi na "ping nejaka.konkretna.ip"???

> ve /var/log/messages jsem nasel se opakujici vyjimku v
> souvislosti s pppd vybocujici z jinak stejnych zaznamu a
> predchazejici problemum se zamrzanim kppp:
> 5*nasledujici:
> kppp(pam_unix):auth could not identify password for [root]
> 2*toto:
> pppd:By default the remote system is required to autheticate
> itself (because this system has a default route to internet)
> but I couldn´t find any suitable secret (password) for it to
> use to do so.(None of available password would let it use an
> IP address.)

Nezacal pouzivat provaider nejaku autentizaciu PAP alebo CHAP???
Treba skusit poeditovat subory /etc/chap-secrets a /etc/pap-secrets
"meno      *        heslo      * " - samozrejme pre pripojenie na net..

> dekuji za kazdou radu
Neni za co, dufam ze to pomoze ;o)

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
Phone: +421/44/55 26 153, phone/fax: +421/44/56 21 454
Mobil: +421/905/642 799