Alternativy k VNC (Was: Re: rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart))

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Listopad 9 08:24:17 CET 2001

>    Stejně by mně zajímalo, jakým způsobem funguje na W2K Terminal
> server. Není to postavené na něčem podobném?

MS koupil technologii od Citrixu (starsi verzi jejich ICA protokolu).
Citrix prenasi jen zpravy (samozrejme  nejakou tu bitmapu je obcas
nutne prenest - ikony, obrazky,..) , ktere klient interpretuje tak, ze
to vypada jako prenesena obrazovka.

Predpokladam, ze MetaFrame ma klienta i do Linuxu, takze nic (krome
ceny :-( ) nebrani instalovat MetaFrame na Windows a pripojit se k
nemu klientem z Linuxu.

D. Toman