]: problem squid

Michal Bogusky bogo.conf na centrum.sk
Pátek Listopad 9 11:41:10 CET 2001

>  Stranky v LYNX nenabehly - zatim jsem to zkousel pres SSH na stanici.  Lynx
> squid doufam nepouziva, nebo ano ?

Nepouziva pokial neje nastavena premenna http_proxy

> Jak by to mohlo ale souviset s providerem nebo siti, kdyz v IE na stanici,
> kdyz vypnu pouzivani proxy, tak stranky v pohode nabihaji ???

Riesil som podobny problem. Nesli mi natiahnut niektore stranky cez
squida a niektore sli uplne a niektore len s casti. Vlastne slo len to
co bolo nakesovane na parent proxy. Od providera nemam povoleny
direct pristup na web a tym padom si squid vedel stiahnut veci s
parent proxy, ale nevedel dotahat nic nove, pretoze chcel ist priamo.

Pomohlo do konfiguraku dopisat

never_direct allow all

Potom to uz slo. Len neviem ci moze byt problem v tomto, ked MSIE sa
vie pripojit aj direct.

Bogo