]: problem squid

linux linux na sps.volyne.cz
Pátek Listopad 9 13:07:58 CET 2001

Tak jsem zkousel LYNX primo na serveru - stranky, s kterymi je problem,
nejdou v LYNX otevrit ani bez proxy ani s nasi proxy. Ostatni jdou.

Kdyz mu povolim providerovu proxy ( do ktere pristup po domluve s providerem
mam), problematicke stranky se v LYNX otevrou.

Tak ted uz nevim. Jak je mozne, ze z IE bez proxy umi jit primo a stranky
otevre a LYNX, ktery by mel jit tez primo - tyto stranky neotevre ?

> Riesil som podobny problem. Nesli mi natiahnut niektore stranky cez
> squida a niektore sli uplne a niektore len s casti. Vlastne slo len to
> co bolo nakesovane na parent proxy. Od providera nemam povoleny
> direct pristup na web a tym padom si squid vedel stiahnut veci s
> parent proxy, ale nevedel dotahat nic nove, pretoze chcel ist priamo.
>
> Pomohlo do konfiguraku dopisat

> never_direct allow all

kdyz to dam do squid.conf , nemohu nikam !  Kde by to melo presne byt ?

M.S.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.