squid a posilani SMS pres Pegas

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Listopad 9 12:40:52 CET 2001

"Miroslav Pragl" <miroslav.pragl na omega-optix.cz> writes:

> koupit mobil a udelat si vlastni branu?

  Přeportovat (nebo vyzkoušet pod Wine ...) následující free produkt pro
  Windows. Mám u polovičky na Windowsech a nemůžu si stěžovat. Je to GUI
  nadstavba nad různýma branama, máte telefonní seznam a jenom píšete, on to
  řadí do fronty, odesílá, čeká na timeouty z bran (Paegas 2min, ...)
  ... Docela dobrý, pokud by tomu někdo byl ochoten udělat ksicht v GTK+, tak
  já jsem ochoten tomu udělat backend ...

  http://dusek.webz.cz/apps/sms.php

  Ten člověk to naportovat nechce, toho už jsem se ptal ...

--
Robert V0jta

 Never test for an error condition you don't know how to handle it. --Steinbach