squid a posilani SMS pres Pegas

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Listopad 9 14:43:42 CET 2001

samozrejme, na to jsem zapomnel, k tomu Twist SMS pripadne tarif s vysokym
pausalem (sms a 1 Kc), pripadne zablokovat identifikaci a prichozi volani.

Ten program je dobry, ale je to o tom, pockat si na ty 2 minuty + dalsi
vychytavky.
Ne o tom, jak poslat vice sms/cas.

S pozdravem

Martin Reiser
administrátor pocitacove site TESmedia, spol. s r.o.

http://www.tesmedia.cz

>  Přeportovat (nebo vyzkoušet pod Wine ...) následující free produkt pro
>  Windows. Mám u polovičky na Windowsech a nemůžu si stěžovat. Je to GUI
>  nadstavba nad různýma branama, máte telefonní seznam a jenom
>píšete, on to
>  řadí do fronty, odesílá, čeká na timeouty z bran (Paegas 2min, ...)
>  ... Docela dobrý, pokud by tomu někdo byl ochoten udělat ksicht
>v GTK+, tak
>  já jsem ochoten tomu udělat backend ...

To je nadstavba