rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Pátek Listopad 9 13:06:20 CET 2001

> Přečtěte si příspěvek od Milana a ještě si zkuste koupit nějaký MB kde
není low-end chipset :P

Nevím, co myslíte low-end chipsetem. Jestli VIA, tak lituji, ale doteď
bohužel (?) běhá drtivá většina strojů s Athlony na VIA chipsetech.
Jestli jste myslel sh*it desku, tak já mám Abit KT7-RAID, to je snad
deska celkem slušná.

Chtěl bych za sebe ukončit: prostě mě namíchlo, jak to poslední dobou
vypadá. Počínaje VM v kernelu <= 2.4.9, přes nepovedený kernel 2.4.11,
po chybu v loop.c v poslední verzi kernelu, tenhle bug v RH 7.2 atd.
atd. Já osobně mám už drahnou dobu RH 6.2 CZ a upgraduju pouze balíky a
jádro podle potřeby a nějak se mi pořád nechce na novější verzi přejít,
diví se mi někdo?

>  Třeba nemohl, jak moc víte o managementu RedHatu, o rozhodování kdy
co jak, ...

Pak asi bude někde chyba, u uživatelů ale nejspíš ne. ;-)

> Tak si jí má přečíst, od toho to tam je ... Nebo to asi píšou jen tak,
aby lidé mohli nadávat ...

Známé chyby se mají řešit a ne "řešit". :-)

>  Protože ji poškozujete

No to snad ne, já tam tu chybu neudělal. :-D

A vůbec, nechme toho. Přeji příjemný víkend.