rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Listopad 8 15:13:03 CET 2001

"Jakub Moc" <Jakub.Moc na volny.cz> writes:

> Prosimte, ale opravdu nevim, proc bych mel studovat dokumentaci, abych
> nainstaloval distribuci na STANDARDNI HW, ktery je tady vice nez rok.

  Když si koupíte rádio do auta, taky studujete v manuálu jak to zapojit, nebo
si to necháte zapojit od někoho kdo tomu rozumí. Chovejte se stejně, předejte
problémům ...

> Drtiva vetsina MB pro Duron/Athlon je na VIA chipsetech, ty MB a procesory
> tady jsou opravdu HODNE dlouho.

  Přečtěte si příspěvek od Milana a ještě si zkuste koupit nějaký MB kde není
low-end chipset :P

> A jestlize se hovori o tom, ze by instalace mela byt pokud mozno user
> friendly, tak mi tedy sdelte, co si muzu myslet o tom, kdyz si nainstaluju
> RH 7.2, restartuju a NIC! :-( Umite si predstavit, jaky by byl asi tak
> ohlas, kdyby MS vypustil nove Windows, ktery by standardnim zpusobem nebylo
> mozne nainstalovat, aby byly funkcni?

  MS si to nemůže dovolit, protože na tom pořádně vydělává ... RedHat
a ostatní také, ale ti spíše vydělávají na support, na gold verzích, ... Máte
to zadarmo, nemůžete požadovat 100% funkčnost, která ani zaručit nejde ...

> A jestli je to skutecne v release notes, tak tim to je pro me horsi, to snad
> ten release mohl jeste tyden dva pockat, nez se to podari opravit, ne? :-(

  Třeba nemohl, jak moc víte o managementu RedHatu, o rozhodování kdy co jak,

> To snad je spis spatny vtip, ne? Nebo si myslite, ze je vhodne tak zavaznou
> chybu distribuce resit tim, ze na ni upozornim v release notes, ktere 90
> procent lidi vubec necte? :-O

  Tak si jí má přečíst, od toho to tam je ... Nebo to asi píšou jen tak, aby
lidé mohli nadávat ...

> Zaverem: nevim, proc bych se mel omlouvat firme RedHat za to, ze vypustila,
> kdyz to mam hodne drsne rict, zmetek.

  Protože ji poškozujete, snažila se vypustit to nejlepší co mohla, dala Vám
to _ZADARMO_ a vy ji tady ještě haníte. Nechcete? Nepoužívejte, jděte jinam,
vyzkoušejte něco jiného nebo si zaplaťte podporu, kde to s Vámi rádi a ochotně
(když jim platíte za podporu, že?) vyřeší ...

> A me je skutecne jedno, ze nevim, co obnasi testovani distribuce, proboha
> snad nechci tak moc, pokud pozaduji, aby po bezproblemove instalaci bylo
> mozno ten system alespon nabootovat.

  Možná chcete moc, nejde aby RedHat či jakákoli jiná distribuce na 100%
nabootovala a fungovalo bezproblémově na všech PC po celém světě. Ideálního
stavu nikdy nedosáhnete ...

> A tohle vubec nebylo mineno jako neucta k lidem, kteri necemu venuji
> povetsinou zadarmo spoustu casu, ale uz jsem skutecne roztrpcen tim, ze
> dneska se rychle neco vypusti a ze uz v te dobe jsou v tom takoveto kopance,
> to je zrejme jedno. :-(

  Zkuste jim napsat, třeba se budou řídit podle vašich názorů a nebo se
svobodně rozhodněte a jděte jinam, nikdo Vás nedrží ...

--
Robert V0jta

 Never test for an error condition you don't know how to handle it. --Steinbach