Nova instalace RH7.2 = same problemy

Pátek Listopad 9 13:11:13 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	No vite, ja uz instaluju RedHaty od verze 3.0.3 (ano i takove cislovani
> existovalo), presel jsem tenkrat od Slackware (2.01) a po mnoha casto
> rozporuplnych odezvach (Vas postoj naprosto chapu, protoze zejmena v
> poslednich mesicich zazivam podobne pocity) v teto konferenci se
> zamyslim, zda-li ma vubec smysl komunikovat nejprve s ceskym prostredim
> nebo si stezovat rovnou u Red Hatu, ktery s tim stejne nic neudela (dal
> nekolikrat jasne najevo, ze ceske prostredi neni jeho priorita a tak
> nezbyva nez armada dobrovolniku a tzv. ceska mutace)...

RH ani jiny distributor nema armadu vyvojaru, kteri by resili iso8859-2
problemy za nas nebo za vyvojare tisice a jednoho programu, ktery je v
distribuci (navic obvykle program verze X se zaplatou Y ve verzi X+1 znovu
zmrsi chovani pro non-8859-1).

Nicmene pokud dodate patch, obvykle ho pouziji. Ovsem predpoklada se, ze
ten patch dostanete do originalniho baliku. Udrzba desitek narodnich
zaplat v kazdem baliku je dlouhodobe neudrzitelna (navic si to sami
neumeji otestovat).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz