Nova instalace RH7.2 = same problemy

Pátek Listopad 9 13:23:14 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
> RH ani jiny distributor nema armadu vyvojaru, kteri by resili iso8859-2
> problemy za nas nebo za vyvojare tisice a jednoho programu, ktery je v
> distribuci (navic obvykle program verze X se zaplatou Y ve verzi X+1 znovu
> zmrsi chovani pro non-8859-1).

	Proc? Nechapu, proc by to mel porad dokola delat (program)...

> Nicmene pokud dodate patch, obvykle ho pouziji. Ovsem predpoklada se, ze
> ten patch dostanete do originalniho baliku. Udrzba desitek narodnich
> zaplat v kazdem baliku je dlouhodobe neudrzitelna (navic si to sami
> neumeji otestovat).

	Ja bych rekl, ze je to vice nez otazka distributora (ten je na 'vine'
tim, ze ve sve distribuci ma takto 'neposedne' balicky) otazka snahy a
cistoty vyvojare. Proc jsou programy, ktere se jednou 'pocesti' a autor
programu pravidelne pri novem release vyzyva prekladatele o novou verzi?
- konkretne napr. X Downloader (ano, vim, ze cestina je z verze 0.11,
jen co dam do kupy svou instalaci RH 7.2. dodam novejsi .po), stejny
postup jsem zaznamenal i u mnoha jinych. Tudiz, pokud se chce, jde to a
celkem jednoduse (nejsme Japonci, Hebrejci apod., nepiseme ani zprava
doleva, ani ze spodu nahoru, ani nemame obrazkova pisma) a dobre s velmi
pozitivnim vysledkem.

	Myslim si, ze doba, kdy bylo heroicke nadseni, ze __existuje vubec
neco__ pomalu ale jiste pomiji a lide jako atribut rozhodovani co budou
pouzivat vezmou rovnez fakt, jak spolupracuje vyvojar ci jak program umi
ISO8859-2. Je to velmi dobre sito na neprebernou skalu softwarovych
produktu.