Sedovy skript

Pátek Listopad 9 12:14:50 CET 2001

Matej Cepl <ceplma00 na yahoo.com> wrote:
-> snažím si vytovřit skriptík na čištění výstupu z lynx -dump pro
-> účely mailování (zkoušel jsem předtím i vilistextum, ale
-> nevyhovuje mi a nedá se přizpůsobit). Udělal jsem si vložený
-> skriptík, ale nějak se mi nepovedlo dosáhnout toho, aby se
-> troj-(a více-)násobné konce řádku stáhly na \n\n.

| cat -s |

 Support bacteria - they're the only culture some people have.