Sedovy skript

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pátek Listopad 16 08:35:21 CET 2001

Marián Kyral wrote:
> Já ten váš příspěvek opravdu nemám a vidím, že nejsem sám, takže je
> otázka kam vlastně došel. Vám došel?

Pokud se ptate mne, nedosel. Ani nemohl. Tuto skupinu ctu pres
news, a to pres news.vsb.cz. Samozrejme tudy i posilam prispevky.
Bohuzel jsem zatim nenasel skutecne spolehlivy verejny news server.
Tohle je uz nekolikaty; predchozi, ktere jsem pouzival, postupne
prestaly byti verejnymi (asi) (naposledy news.cvut.cz).
Pokud jde o to, ze news server by mel zridit provider pripojeni,
tak ja toto presvedceni nesdilim - a nesdili ho ani nas provider,
jak je patrno (patrno pro vas z tohoto mailu; ja jsem se ptal ;-)

Jestli mi nekdo poradi nejake spolehlive reseni, budu jedine rad.
Nebo se aspon muze patrat po tom, proc me prospevky nechodi vsem,
ale to skutecne neni v mych silach zjistit.. i kdyz, neni
to treba tak, ze ty prispevky vidi jenom ten, kdo pouziva taky
news.vsb.cz ? :-)

Michal Hajek

PS: Nechci psat ani dostavat prispevky z zadnych mailistu mailem.
    Pouzivani news serveru mi presne vyhovuje.

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz