hlaska QFont::setRawMode(): Invalid XLFD: "fixed"

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Pátek Listopad 9 13:35:43 CET 2001

noo mam pocit ze problem je v scalovani fontov pretoze font sa prepne
ale ma velkost 16 ... co je dost nepouzitelne.

btw: otazka pomimo pouzivate niekto nejaky TTF font s fixnou
sirkou ? neviem najst ziaden pekny pouzitelny .... skusam courier
ale to je ohyzne :-(
--
mm