zurnalovaci fs a slaby hw

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Listopad 9 14:13:30 CET 2001

Marek Grac <xgrac na informatics.muni.cz> wrote:
 : zdravim,

 :        chcel by som nahodit zurnalovaci filesystem na komp. to by este
 : nebol az taky problem, lenze ten system je 386/4MB (Slackware s
 : jadrom 2.2.cosi). Bohuzial sa mi nepodarilo najst ziadne testy zamerane na
 : to, co by to slo. Obvykle som sa dostal k extremnej zatazi, lenze tu ja
 : nepotrebujem, takze ak to uz niekto skusal. tak dajte vediet plz.

IMHO na slabych strojoch _velmi_ zalezi na pamati a kazdy usetreny KB
je dobry. Ak uvazime ze napr XFS prida do jadra par 100 KB, zda sa
ze je lepsie na takychto strojoch sa tomu lepsie vyhnut.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |