zurnalovaci fs a slaby hw

Petr Cahyna caha na i.cz
Pátek Listopad 9 17:26:11 CET 2001

Radovan Garabik wrote:

> Marek Grac <xgrac na informatics.muni.cz> wrote:
>  : zdravim,
>
>  :        chcel by som nahodit zurnalovaci filesystem na komp. to by este
>  : nebol az taky problem, lenze ten system je 386/4MB (Slackware s
>  : jadrom 2.2.cosi). Bohuzial sa mi nepodarilo najst ziadne testy zamerane na
>  : to, co by to slo. Obvykle som sa dostal k extremnej zatazi, lenze tu ja
>  : nepotrebujem, takze ak to uz niekto skusal. tak dajte vediet plz.
>

> IMHO na slabych strojoch _velmi_ zalezi na pamati a kazdy usetreny KB
> je dobry. Ak uvazime ze napr XFS prida do jadra par 100 KB, zda sa
> [...]

No, ja jedu na 6-ti 486/66-100 s 16-32 MB (rikam jim duverne "plesnivky" ;-) )
reiserfs a k plne spokojenosti. Ono v pripade vypadku proudu (a plesnivky nemaji
narok byt na UPSce) se pri checkovani filesystemu tech par kilo navic bohate vrati ...

								caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10