StarOffice 5.2

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Pátek Listopad 9 18:02:57 CET 2001

Ne, s velkým úsilím tam narvete alespoň podporu českých fontů, GUI
zůstane anglicky. BTW když už se tady nakousl SO - nefunguje mi tisk ze
StarOffice 6.0 beta - tiskárna (HP LJ 6L) si zabliká LEDkou a to je vše.
Všude jinde funguje tisk naprosto bez problémů. Zkoušel jsem nastavovat
ve SO asi všechno, co se tam klikáním ohledně tisku nastavit dá, bohužel
výsledek NULA. :( Setkal se s tím už někdo?!

Jakub Moc

E-mail: Jakub.Moc na volny.cz