StarOffice 5.2

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Listopad 9 18:37:34 CET 2001

   From: "Jakub Moc" <Jakub.Moc na volny.cz>
   Date: Fri, 9 Nov 2001 18:02:57 +0100

Zdravím,

   > Ne, s velkým úsilím tam narvete alespoň podporu českých fontů, GUI
   > zůstane anglicky.

bez jakéhokoli úsilí můžete použít počeštění Sun StarOffice 5.2, které je
součástí SuSE Linuxu 7.2 CZ a bude i v 7.3 CZ. Nemáte tedy dostatek
informací (ano, i GUI je počeštěné).

   > BTW když už se tady nakousl SO - nefunguje mi tisk ze
   > StarOffice 6.0 beta - tiskárna (HP LJ 6L) si zabliká LEDkou a to je vše.
   > Všude jinde funguje tisk naprosto bez problémů. Zkoušel jsem nastavovat
   > ve SO asi všechno, co se tam klikáním ohledně tisku nastavit dá, bohužel
   > výsledek NULA. :( Setkal se s tím už někdo?!

Neposkytl jste nám dostatek informací. Fungují jiné programy? Pokud to
vytisknete do souboru, je možné vytisknout tento soubor? Je možné
vytisknout takto vzniklý soubor na jiné tiskárně? Nemáte náhodou Red Hat
Linux 7.2? ;-)
--
Pavel Janík

Everybody would be happy if BIOS programmers would do some more
testing...
                  -- Hubert Mantel