Swap+486+2.4.14

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Listopad 9 19:47:46 CET 2001

Potřebuji poradit.
Mám 486DX4 120MHz + 32M ram + 1.2G hard, donedávna na tom běžel RH6.2 a
nedávno jsem tam dal RH7.1 což přineslo problémy se swapem a teď k té
radě. Na disku mám udělaný swap 64M a teď jsem ještě našel starší disk a
chtěl bych ho tam přidat jako swap.

Disk je 120M umí pouze PIO1 byl by připojen jako /dev/hdc a na /dev/hda je
disk s OS - /dev/hdb a /dev/hdd nejsou obsazená.
Takže jak bude nejvhodnější disk připojit a zda to má cenu s
jádrem 2.4.14 ?
PC funguje jako proxy,mail,http server pro 3PC
(apache,squid,mysql,sendmail)

1.) Připojit a použít swap pouze na /dev/hdc
2.) Použít svap na /dev/hda (64M) a /dev/hdc (120M) (který jako první)
3.) Na /dev/hdc uložit nějaké data a zvětšit tím pádem swap na /dev/hda
    120M použít třeba pro squid.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne