Swap+486+2.4.14

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pátek Listopad 9 21:26:37 CET 2001

Petr Šobáň wrote:

> Potřebuji poradit.
> Mám 486DX4 120MHz + 32M ram + 1.2G hard, donedávna na tom běžel RH6.2 a
> nedávno jsem tam dal RH7.1 což přineslo problémy se swapem a teď k té
> radě. Na disku mám udělaný swap 64M a teď jsem ještě našel starší disk a
> chtěl bych ho tam přidat jako swap.
>
> Disk je 120M umí pouze PIO1 byl by připojen jako /dev/hdc a na /dev/hda je
> disk s OS - /dev/hdb a /dev/hdd nejsou obsazená.
> Takže jak bude nejvhodnější disk připojit a zda to má cenu s
> jádrem 2.4.14 ?
> PC funguje jako proxy,mail,http server pro 3PC
> [...]

Zarizeni, na ktere se svapuje, by melo byt co nejrychlejsi. Nevim ted,
jakou rychlost predstavuje PIO1, ale urcite to zadna vyhra nebude. Takze
pokud bych se s tim diskem chtel trapit, tak za 3.), ale spis bych zjistil,
jestli se neda system trochu vykostit, 1.2GB disk pro a
pache,squid,mysql,sendmail a dost velky swap musi stacit.

Ales Rygl