FastTrak 100

Jiří Syrový ca253156 na worldonline.cz
Sobota Listopad 10 11:54:41 CET 2001

Ahoj,
mám desku Matsonic kT7RAID ... s chipsetem VIA KT133A a řadičem pro RAID viz
subj. Pokoušel jsem se na tuto sestavu - disky IBM DeskStar 40GB 2* + AMD
Duron 750 + S3 Trio - nainstalovat RH7, RH7.1, RH7.1.94 a ve všech
instalátorech vidím disky zapojené na RAID řadič a nastavené na
cokoliv(Striping, Mirroring) stále jako dva disky - po nastavení a instalaci
mi ale při prvním spuštění hlásí něco jako Kernel panic:Attemped to kill
init a občas se objeví i jiné podobné hlášky - objeví se to hned jak se
pokusí o init 3 ... - A po tom, co jsem připojil jeden disk přímo na druhý
řadič na desce - bez RAID tak mi po startu hlásil stejné hlášky a to i po
nové instalaci - Instalace proběhla ve všech případech naprosto bez problémů
Nevíte někdo o podboném problému ??
Děkuji za odpověď