msclient - samba

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:56:03 CET 2001

Z DOSu by to fungovat melo, me to funguje. DOS klient lze vytvorit na NT
serveru nekde v administraci, nevim uz presne kde. Vysledkem je disketa.
Ta se da po mensich upravach (jmeno serveru) pouzit i pro sdileni via
Sambu.
Konfiguraci Samby (ale starsi verze) najdete treba tady:
http://hufhendr.spok.cz/linux/PDC_Linux.html

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net